I torsdags gick Alwa påskkärring med fem kompisar. När detta planerades sa Melker att han också ville gå påskkärring. Alltså gav vi oss iväg på runda också. Vi var tre mammor som gick med sex barn mellan 4-6 år. Melker tyckte det var superkul att få gå och vad godis dom fick. Melker gick en timme och fick ihop ca 350 gram. Alwa gick ca två timmar och gick 550 gram. Helt galet!!!!!


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar