Idag har Nille satt in en dörr i vardagsrummet som ska leda ut till den nya altanen som ska byggas. Innan har vi haft dörren i tvättstugan men det känns mer naturligt att ha dörren i vardagsrummet. I tvättstugan har Nille satt ett fönster istället för den gamla dörren. Blir nog bra när det blir klart.


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar