Annas vardag
söndag 26 maj 2013
Det växer
Det har börjat växa i pallkragen. Så mysigt att kunna plocka sallad mm i egen trädgård igen. Var några år sedan senast... Jordgubbarna och smultronen tar sig bra också.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar