söndag 26 maj 2013

Det växer

Det har börjat växa i pallkragen. Så mysigt att kunna plocka sallad mm i egen trädgård igen. Var några år sedan senast... Jordgubbarna och smultronen tar sig bra också.

Inga kommentarer: