söndag 19 maj 2013

Göteborgsvarvet

Nille och jag har tillbringat helgen i Göteborg. Igår sprang Nille Göteborgsvarvet tillsammans med L. E och jag strosade längs avenyn, shoppade lite och så stod vi och hejade fram Nille och L. 

Mitt under loppet kom en åsk- regn- och hagelskur. Det var mindre roligt men luften blev lättare att andas. Innan var det verkligen kvavt. Det tyckte E och jag som stod vid sidan av och vad tyckte då inte löparna?!

Nille sprang i mål på 2 timmar och 2 minuter. Bra kämpat! På kvällen åt vi middag och sedan satt vi och drack vin och kollade på melodifestivalen. Trevligt.

Vi bodde på Gothia tower, våning 22 och idag när vi skulle äta frukost satt vi på våning 23. Härlig utsikt över staden.



Inga kommentarer: