torsdag 2 maj 2013

Trädgårdslandet

Efterbilder som är tagna 1 maj. Idag har barnen och jag planterat jordgubbar och i helgen ska vi så fröerna. Nu behöver vi inhandla lite mer jord så vi kan fylla den sista pallkragen. Fler bilder kommer...









Inga kommentarer: