Annas vardag
söndag 16 juni 2013
Skolavslutning
Så var det äntligen dags för ett efterlängtat sommarlov. Alwa har längtat länge nu... Bara min semester som fattas. Men nu är det bara två veckor kvar till sex veckors ledigt. Härligt!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar