söndag 16 juni 2013

Skolavslutning

Så var det äntligen dags för ett efterlängtat sommarlov. Alwa har längtat länge nu... Bara min semester som fattas. Men nu är det bara två veckor kvar till sex veckors ledigt. Härligt!


Inga kommentarer: