fredag 5 juli 2013

Jordgubb- flädersaft

Saften blev färdig i veckan, jordgubb och flädersaft. Melker var tveksam till saften först men han smakade den och han älskar den. Roligt när båda barnen tycker om det jag gör.

Inga kommentarer: