fredag 5 juli 2013

Sjalen är klar

Så äntligen kom dagen då min sjal Ingrid är klar. Vilken känsla det var att maska av den. Det tog sin lilla tid eftersom jag hade 350 maskor på stickan. Nu har jag tvättat upp den, blockat den och igår kväll var det dags att fotografera den.

Melker ville såklart prova den också...

Inga kommentarer: