För Alwa har det varit fullt ös även idag (igår lekte hon med kompisen M först och sen åkte vi+kompisen till Lattjo land och lekte några timmar). På förmiddagen idag åkte Alwa och Nille till simhallen och Melker fick besök av kompisen P. Alwa var hemma ett par timmar på eftermiddagen innan hon åkte till ishallen och åkte skridskor med kompisen S och hennes lillasyster. Alwa kom hem lagom till melodifestivalen. För min del har det blivit mycket stickning idag och så har jag tittat endel på skidor på tv (efter att ha städat på morgonen).
Nu sova!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar