Annas vardag
söndag 3 mars 2013
4-åring
I onsdags fyllde Melker 4 år. Vi firade honom både på morgonen och kvällen och så hade vi kalas med släkten igår. Syster E med familj kunde inte komma då dom är sjuka. Tråkigt. Melker fick så mycket fina saker och han är så nöjd med allt han fick.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar