söndag 3 mars 2013

4-åring

I onsdags fyllde Melker 4 år. Vi firade honom både på morgonen och kvällen och så hade vi kalas med släkten igår. Syster E med familj kunde inte komma då dom är sjuka. Tråkigt. Melker fick så mycket fina saker och han är så nöjd med allt han fick.











Inga kommentarer: