Idag har vi förberett för Melkers 4-års kalas dom han ska ha i morgon. När jag satt och skulle skriva namnen på godispåsarna sa Melker att han ville skriva sitt namn på hand påse. Jag sa: nej det kan inte du! Jo sa Melker, tog pennan och började skriva sitt namn på påsen! Jag trodde inte mina ögon, han har ju nyss fyllt 4 år!


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar