lördag 16 mars 2013

Frisören

Melker har varit och klippt sig idag igen. Tycker inte vi hör annat än att gå till frisören med honom. Funderar på att prova att klippa honom själv men vet inte om jag klarar sv det. En sak som är säkert är att vi inte har en likadan frisörstol som frisören har!!!







Inga kommentarer: