tisdag 23 juli 2013

Kvartsfinal på GFA

Igår hade vi biljetter till kvartsfinalen mellan Norge och Spanien. Vi gick hela familjen. Melker tyckte det var roligt i 15 minuter ungefär! Trots att vi hade laddat upp med godismuta så kunde han inte sitta still så länge...



Inga kommentarer: