Annas vardag
tisdag 23 juli 2013
Kvartsfinal på GFA
Igår hade vi biljetter till kvartsfinalen mellan Norge och Spanien. Vi gick hela familjen. Melker tyckte det var roligt i 15 minuter ungefär! Trots att vi hade laddat upp med godismuta så kunde han inte sitta still så länge...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar