fredag 19 juli 2013

Ottenby

Igår var vi på Ottenby och gick upp i fyren Långe Jan. Barnen tyckte det var kul att gå alla 194 trappstegen upp. 
Vi var även inne i Naturrummet och tittade.

På vägen hem stannade vi vid ett gravfält. Melker är väldigt intresserad av sådant.
 

På kvällen åkte vi till havet och tog ett kvällsdopp. Melker ville inte bada men roade sig på annat vis...


Inga kommentarer: