söndag 3 mars 2013

Stickcafe

Idag har jag och vännen C varit på vårt första stickcafe. Det var mycket trevligt att sitta och sticka, fika och prata i två och en halv timme. Det var första men absolut inte sista gången!!

Inga kommentarer: