Annas vardag
söndag 3 mars 2013
Stickcafe
Idag har jag och vännen C varit på vårt första stickcafe. Det var mycket trevligt att sitta och sticka, fika och prata i två och en halv timme. Det var första men absolut inte sista gången!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar